יום שלישי, 5 באפריל 2022

חדש - הפודקאסט של עודד רגב

אני מאוד מתרגש לכתוב את הפוסט הזה ולהודיע על הפרויקט החדש שלי אחרי תקופה ארוכה שבה לא עדכנתי את האתר.

אמלק; התחלתי פודקאסט חדש - ״הפודקאסט של עודד רגב״ בנושא יזמות, הייטק, עסקים, השקעות והתפתחות אישית - 


הפודקאסט של עודד רגב


אני גיליתי את העולם המדהים של הפודקאסטים אי שם ב2016 דרך האזנה לפודקאסט של Tim Ferris (4 שעות עבודה בשבוע למי שמכיר). אני עדין זוכר את הפרק שגרם לי להתאהב - זה היה הפרק שבו טים פריס אירח את שחקן הקולנוע, הטנדאפיסט והזמר - ג׳יימי פוקס. על פני כמעט 3 שעות, טים וג׳יימי הצליחו לגעת בנק׳ כל כך מרגשות, מצחיקות ומלמדות תוך כדי סיפור חייו של ג׳יימי ועל הדרך שבה הוא הגיע לאן שהגיע. אני ממליץ בחום על הפרק הזה גם היום.

במהלך השנים גיליתי עוד ועוד פודקאסטים, ישראלים ולועזיים, שהצלחתי גם דרכם לחוות את אותן תחושות דומות של למידה תוך כדי האזנה יחד עם הרגשה כאילו אני נוכח בחדר שבו מתנהלת השיחה, התרגשות וקבלת השראה מסיפורי ההצלחה והאתגרים של אנשים אחרים, הקשבה לסיפורים במהלך הפרק שהם כמו סיפור מתח שאני לא יכול לחכות לשמוע עד הסוף. וכמובן המון השראה יחד עם שיעורים ולקחים שלקחתי לחיים האישיים שלי.

תמיד קינאתי קצת במנחים של הפודקאסטים שהאזנתי להם, דמיינתי איזה כיף זה יכל להיות אם הייתי יכול אני להיות בנעליים שלהם, להזמין בכל פרק מחדש אנשים מעניינים ומרתקים ולהגיע איתם לשיחות עמוקות ומלמדות ולעבור יחד איתם את אותו מסע שדיברתי עליו אבל הפעם בכיסא הנהג.

הרעיון של לעשות פודקאסט התחיל לראשונה כנראה איפשהו לפני כמה שנים, וכמו הרבה רעיונות אחרים - זה עבר מהתת מודע, לרמה המודעת אבל בגדר משהו שלא יכול באמת לקרות, ואז זה עבר לשלב ה ״רעיון משוגע״ שאולי אם המון חתיכות יסתדרו אני אעשה את זה מתישהו בעתיד, ואז ממש לפני כמה שבועות בעקבות תהליך אישי שעברתי זה עבר לשלב ה ״אני חושב שיש סיכוי שאני יכול לעשות את זה״. ומאותו רגע שהבנתי שזה אפשרי, לא הסתכלתי לאחור והחלטתי שאני הולך על הפרויקט הזה בכל הכח.

היום אני שמח להזמין אותכם להאזין לפרק הראשון של ״הפודקאסט של עודד רגב״ - בפודקאסט אני אזמין מומחים ואנשים מובילים בתחומי הייטק, יזמות, עסקים, השקעות, התפתחות אישית ועוד. 

הפורמט של הפודקאסט הוא פרק באורך ממוצע של שעתיים בערך. אני מאמין שכדי ללמוד להכיר את האורח בכל פרק ולהצליח להגיע לנושאים העמוקים והבאמת מעניינים, צריך לתת תחושה במהלך ההקלטה שאפשר לדבר על הכל ולכמה זמן שרוצים (אף פעם אי אפשר לדעת מתי יעלו הדברים הבאמת מעניינים). בפורמטים אחרים של חצי שעה שאמורים להספיק לנסיעה אחת לעבודה - אי אפשר לדעתי להגיע לרמות העומק שאני שואף אליהן. (וחוץ מזה עד שאני מזמין אורח מעניין ויש לי את הזכות והכבוד לדבר איתו, לא חבל שאני אתפשר על חצי שעה בלבד? :).

האורח של הפרק הראשון הוא Shlomi Ardan

- מנהל קרן גידור ארביטראז׳ וואליו (אחת הקרנות המצליחות בארץ) והאיש מאחורי הבלוג המצליח ״השקעות עם שלומי ארדן״. שלומי הוא אדם שאני מאוד מעריך, הן ברמה האישית והמקצועית. דיברנו בפרק על הקריירה של שלומי בתור עורך דין, המעבר מעריכת דין לעיסוק מלא בניהול השקעות דרך ניהול הקרן, השקעות במניות ישראליות קטנות, היתרון התחרותי של קרן קטנה לעומת השחקנים הגדולים, איפה חבויות הזדמנויות השקעה מעניינות בשוק הישראלי ועוד. 

אני מתרגש להזמין אתכם להאזין לפרק, אני כמובן אשמח לקבל מכם משוב ועצות לשיפור.

קישורים לפרק:

Spotify

Apple Podcast App 

Google Podcast

נ.ב. בבקשה קחו בחשבון שזה הפרק הראשון, אני מקווה מאוד שבמהלך הפרוייקט הזה אני בעצמי אשתפר בתהליך ואלמד ואתפתח בתור מנחה ומראיין.